תהליך טיפולי מלא- ריפוי בכל הרבדים

טיפול הוא תהליך..

תמיד שואלים אותי כמה זמן אני מעריך שלוקח תהליך. שאלה לגיטימית ומובנת. כמובן שכל מטופל הוא מקרה פרטי, אבל אני תמיד אומר לקחת בחשבון זמן של 3 חודשים שיאפשר לתהליך לקרות, ובתוכו נקיים כ- 4-5 מפגשים. שינוי ושיפור משמעותי במצב הינם סבירים בהחלט לקרות כבר בחודש הראשון ואפילו בשבוע הראשון, אך לעתים גם דרוש עוד זמן. וקולות של ספקות לגבי המשך הטיפול- גוזלים אנרגיה חשובה הדרושה לריפוי. ואילו מה שיתמוך בריפוי יותר מכל הם השקט, הסדר והבהירות אשר מביאים להתמסרות, התגייסות, ההשראה, האמונה והתקווה. איכויות אלה חשובות יותר מכל כלי טיפולי או כישורי מטפל.

ולכן, לטיפול- יש תכנית מובנית. התכנית מאפשרת כבר ב- 3 החודשים הראשונים לספק מענה הולם גם להקלה בסימפטומים, גם להביא לריפויים, וגם לספק מענה הולם למארג הגורמים שהביאו להיווצרות המחלה בכל הרבדים (פיזית, רגשית, רוחנית- בהתאם כמובן לנטיית ליבו של המטופל). בהבנה שכולם ארוגים יחד בבסיס המחלה. ריפוי זה צפוי להביא להטבה משמעותית גם באיכות החיים ברמה הרפואית, וגם ביכולת של המטופל להתמודד עם העולם הפנימי שמשתקף ומקרין על התפקוד הפיזיולוגי . בזאת טמונה הייחודיות של התכנית, אשר מגלמת באמת את האמירה השגורה:  "מי שעוזר לעצמו- הצמחים גם עוזרים לו".

חשוב לזכור שמצבים מורכבים וכרוניים ידרשו את הזמן שלהם עד להשלמת תהליך עמוק וממצה. עם זאת, גם במקרים אלה- 3 חודשים יהוו פרק זמן נכבד בו ניתן יהיה להתרשם מהשיפור באיכות החיים והטבת המדדים, ולקבל כוח ומוטיבציה גם להמשך תהליך.

לכן, התכנית אינה מתאימה למי שמחפש תרופת פלא, לכאורה מהירה, אשר אינה נעזרת באלמנט הריפוי החשוב מכל- היותו יצור מודע האחראי על בריאותו ועל חייו.

בשביל הריפוי- תמונה של "עמק התבלינים". מקום הליקוט העשיר ביותר לקליניקה
בשביל הריפוי- תמונה של "עמק התבלינים". מקום הליקוט העשיר ביותר לקליניקה

בחירה בתוכנית מאפשרת WIn-Win בכל הרמות. בעלות הכספית: היא גם נותנת הנחה משמעותית על כל המפגשים, אפילו על הצמחים והתוספים, ופריסת התשלומים על פני 6 חודשים. היא גם מעניקה בהירות וסדר למטופל, שמאפשרים התמסרות ופתיחות לטיפול. היא גם מאפשרת לי כמטפל בנייה של טיפול לעומק, ותגמול להשקעה ארוכת טווח. היא גם מאפשרת למטופל לקבל את מגוון הכלים הטיפוליים ברבדים השונים.
לפירוט על שלבי התוכנית הקש/י כאן

לרכישת תהליך טיפולי רב שלבי עם דרור דראמי כרטיס אשראי- תשלום מקוון

מאמרים - הספריה של הידע וחכמת הצמחים

לחצו על התמונה המתאימה למעלה, לקריאת סדרת המאמרים שמעניינת אתכם.