מהגוף אל הנפש- תוכנית המשך להעמקה טיפולית

רקע

בתוכנית הליבה הכרנו ובנינו אמון וחיבור. למדנו יחד את הבעיה על שלל גווניה. פרמנו את ההקשרים הפיזולוגיים והאנרגטיים ואת סיפור המקרה. בעזרת האבחון המקיף דייקנו את צמחי המרפא המותאמים אישית לאדם ולבעיה. נעזרנו בתזונה ככלי טיפולי מותאם אישית התומך בעבודת הצמחים.

אחרי שבנינו בעזרת צמחי המרפא והתזונה "אדמה מרפאת" , המשכנו לחבר לחיים, לעולם הפנימי, להקשרים של גופנפש השזורים בכל בעיה בגוף או בנפש. אז נפתחנו לשיטת הטיפול העוצמתית של "המסע". וכך יצרנו אינטגרציה של עבודה המשלבת צמחי מרפא ותזונה בתהליכי גופנפש.

פעמים רבות די היה בתוכנית הליבה על מנת להגיע לריפוי מלא או מספק של הבעיה. לעתים ריפוי הבעיה המקורית העלה את הרצון להמשיך ולעבוד על בעיות נוספות שקודם היו "ברקע".

בשלב הזה, אם מבינים שבאה העת להעמקה אל רבדים עמוקים יותר של הבעיה, מוצעת התוכנית "מהגוף אל הנפש".

טיפול מעמיק גוף ונפש

התוכנית באופן כללי

המטרה של התוכנית היא לשמר ולהעמיק את הדיוק בבניית אדמה מרפאת (צמחי מרפא ותזונה טיפולית מותאמת אישית), יחד עם דגש ברור להעמקת התהליכים לריפוי ושינוי רב עוצמה, שבכוחו לעורר את חוכמתו האינסופית של הגוף האנושי.

היא בנויה מ- 6 מפגשים. מפגש "המסע" ומפגש אינטגרציה לסירוגין. סה"כ 3 מפגשי "המסע" ו- 3 מפגשי אינטגרציה, כאשר בין מפגש למפגש נשמר פרק זמן בן שבועיים; כלומר מפגש "המסע" ייעשה כל חודש בקירוב.

מפגשי "המסע" שיוצעו יהיו מהסוגים המתקדמים יותר של השיטה. מפגשי האינטגרציה יאפשרו עיבוד משותף של תובנות "המסע" ועיגון שלהם בתהליך גם בהקשרו הפיזי. וכך בד בבד המסעות תינתן תשומת הלב לעבודה עם צמחי המרפא הנעשית לצידם.

הסינרגיה בין הדרכים היא עוצמתית מעין כמוה!    להרשמה

פירוט שלבי התוכנית (שבועיים בין מפגש למפגש)

מפגש ראשון: "המסע הפיזי"

מפגש שני: אינטגרציה+ הכרת טיפוס האניאגרם

מפגש שלישי: "מסע נו אגו" (ע"פ טיפוס האניאגרם)

מפגש רביעי: אינטגרציה ו follow up על המצב הגופני/הבעיה עד כה

מפגש חמישי: "מסע מטרת חיים" או "מסע- התהליך הייחודי"

מפגש שישי: סיכום תהליך. קבלת סט כלים ליישום עצמי אם נבחר לסיים את התהליך, או תכנון המשך דרך משותפת, בהתאם למטרות הטיפול המקוריות או המעודכנות.

מפגש טיפולי ביער

עלות התוכנית

מפגשי "המסע" בני השעתיים מתומחרים במקור כ- 850 ש"ח, ומפגשי האינטגרציה וה- follow up בני השעה כ- 600 ש"ח.

כך ששקלול תוכנית ההמשך לפני הנחה הינו 4350 ש"ח.

בבחירה בתוכנית השלמה ניתנת 10% הנחה, ומחירה 3990 ש"ח ( עבור 9 שעות טיפול), ומחולקת ל- 7 תשלומים בני 570 ש"ח.    לרכישת תכנית העמקה 

מאמרים - הספריה של הידע וחכמת הצמחים

לחצו על התמונה המתאימה למעלה, לקריאת סדרת המאמרים שמעניינת אתכם.