להמריא מעל אמונה ישנה- אפשר לרפא סטרפטוקוק גם בלי אנטיביוטיקה

באחד הימים של ראשית דרכי בעולם צמחי המרפא, אשתי החלה לפתח מחלת חורף עם חום וכאב גרון. עוד לא הייתה לי את מעבדת הצמחים כפי שהיא כעת, אך טיפלתי בה בפורמולה לבליעה Flu-end forte ופורמולה בהתזה לגרון  Propolis mix שאז כבר נעשו כמרקחות ביתיות במימדים קטנים. למעשה פורמולות אלו לא השתנו משמעותית בהרכבן עד היום…בנוסף, היא שתתה את המרקחת הביתית הפשוטה ביותר והזמינה לכל אדם- GLH forte; שזו הגירסה הקשוחה והסופר-יעילה ל"ג'ינג'ר לימון ודבש".

בכל אופן, ממש בתחילת אותה תקופת מחלה ביקרנו את הוריי לארוחת שישי. קיבלנו ארוחת ערב מזינה וטעימה, ומצידנו "השארנו" יצורים בלתי נראים שמאוחר יותר יאובחנו כסטרפטוקוק-A. אימי דיווחה לי לאחר כמה ימים על סימפטומים דומים… נדבקה מאשתי כנראה. אך מכיוון שלא היינו עוד בסביבתה, לא הייתה לה פורמולה לבליעה (כן, הייתה תחושת אשמה קלה). היא ניסתה את מזלה ב- Propolis mix בלבד, בהבנה שמדובר בטיפול מקומי, לא שלם, שאינו צפוי להביא לריפוי.

ובינתיים, זה המשיך להדביק… גם אני החלתי מפתח אותם סימפטומים באותה עת בערך כמו אימי. רק שאני, כמו אשתי, נטלתי גם אני Flu-end forte בבליעה בנוסף ל- Propolis mix בהתזה לגרון.

ציפורן חתול תרבותית (Calendula officinalis) מפחיתה הפרשות מבלוטת החלב
ציפורן חתול תרבותית (Calendula officinalis) מצויה בספריי הגרון בזכות שרפים מחטאים ונוגדי דלקת

עכשיו אני רוצה לספר על ההבדלים בזמני המחלות… כן, למרות שאמי מבוגרת ממני ב- 30 שנה כמעט. וכן, למרות שאין שום דבר מדעי-סטטיסטי ב"מדגם". הבה נניח את הסטטיסטיקה בצד לרגע, ונביט על מה שבולט לעיניים.

אמי כצפוי- לאחר 5 ימים כאלה ללא שיפור, ניגשה לרופא והחלה לקחת אנטיביוטיקה. רק לאחר 5 ימים נוספים, הבריאה מספיק כדי לצאת שוב מהבית. ההתאוששות המלאה ארכה עוד מספר ימים.

ואצלנו בינתיים… אצל אשתי וגם אצלי- כל אחד בעתו- משך המחלה מהופעתה ועד החזרה לעבודה (המאומצת למדיי בהדרכה ביער של שומרי הגן) היה—- יומיים וחצי! 

אז מה יש ב- Flu-end forte?

שורש אכינציאה שממריץ חיסון ומהווה פעילות אנטי בקטראילית.

צתרה ורודה- צמח בר מקבוצת ה"זעתרים" בעל פעילות נוגדת זיהום עוצמתית ופעילות מכייחת יעילה

איסטיס- צמח סיני עם פעילות אנטי בקטריאלית וזיקה חזקה לדלקות גרון

ג'ינג'ר- לחימום, לכיוח ליחה, ולייזוע.

את עובדת היותו סטרפטוקוק-A גילינו רק לקראת סוף הטיפול. אני לא יודע כיצד הייתי נוהג אז אם הייתי יודע שאני מטפל בדלקת גרון סטרפטוקוקית, אבל מה שבטוח שמאז אני מרגיש בנוח עם הטיפול הצמחי לעניין זה. וכמובן, ממשיך לקבל לכך עוד ועוד חיזוקים ממקרים נוספים.

אני לא מבטיח 100% הצלחה, ודרך אגב, גם אנטיביוטיקה לא. אני גם לא בתחרות עם אנטיביוטיקה. זו תרופה מצוינת לעניין זה. ובכל זאת, אולי חלק מהאנשים משתמשים מתוך אותה אמונה שגויה המייצרת פחד, וישמחו לדעת שיש גם דרך טבעית חלופית, יעילה, בטוחה ואחראית.

אז זה בשבילכם.

 

 

 

מאמרים - הספריה של הידע וחכמת הצמחים

לחצו על התמונה המתאימה למעלה, לקריאת סדרת המאמרים שמעניינת אתכם.